O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2017-09-14 15:31:30
Qanot ximoyacilari va ramos faqat ronalduni izlawdi. Beyl va isko ronaldu jarima maydoncasida bölganda pasdan umid xam qiliwmadi.
2017-09-14 15:27:53
Butun bowli jamoa ronalduning xet trigi ucun öynawdi.
2017-09-14 13:49:51
Жозе айтган экан Реал бавария барса булар xозир машк утказаябди чинаккам баxсга февральда киришади деп жозе бир нимани билмаса гапирмийди
#20 Ronaldo_9
2017-09-14 13:48:12
Inglizlar Apl dan boshqa joyda ochilib o'ynashi qiyin masala daje zbornidayam klubdagidek o'yin ko'rsatolmaydi ko'pchiligi, lekin Keyn eplasa kerak.
#19 Fernando
2017-09-14 13:11:07
#14.Keyn Real darajasidami??? Zo'r xujumchi rostanam tezligi chakkimas,baquvvat,2ta oyog'idayam udari daxshat.Shu lekini britaniyaliklar Realda ja ochilishi muammode...Maykl Ouendan ancha narsa kutgandik o'shanda
#18 Fernando
2017-09-14 12:52:04
#8.shu xato va Keynni goli asalarilarni shashtini pasaytirvordi ancha
2017-09-14 12:38:52
Vidyoni Telegramga ciqazila adminla
#16 Fernando
2017-09-14 12:35:36
Xay xay vaxima qimanglare,xudo xohlasa faqat jiddiy qarshilik bilan cheklanib qoladi degan tub manosiyam bor komentimni))) kimdir aytgan ekan Uchl bu Real Madrid ligasi deb...grin
#15 MUSLIM_7
2017-09-14 12:33:45
Kuspurishlar kecha 1 qarich kirgan golni hisoblashmadi. Shu videotakrorni joriy qilganga yarasha UEFAgayam joriy qilvorish kerak. Hali tortishuvli vaziyatlar ko’p bo’ladi. Buyog’da R/B chilar ham bir-birini go’shtini g’achiverishdanam to’xtardi ehtimol)))
2017-09-14 12:20:18
#2
Borusiyani adabini bera olamiz. Lekin Totenxem ancha kuchayibdi. Ular bizga munosib qarshilik ko'rsatadi chog'i.
#13 Fernando
2017-09-14 12:16:14
Realchi bo'samam aytaman,Uzreport,Futbol Tv tanlovda adashmapti kecha... Ayniqsa Tottenxem-Borussiya zo'r o'yin bo'ldi.Guruhdayoq jiddiy qarshilikka uchraymiz shekilli.
2017-09-14 11:22:38
Sag'indiq aka videoni nima qildiyiz)))