O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#36 komron07
2019-02-09 17:01:13
o'zingni ko'rsat isco
2019-02-08 19:47:10
Иско реални оркага тортяпти куп тупни ушлаб коляпти Лопотеги пайтида роса уйин амалёти берилганди натижа 0
2019-02-08 19:19:11
Iskonii fikriga butunlay qoshilaman togri jamoada Iskoniing ornii yoq lekin boshqa jamoadoshlariga berilganii kabii unga ham imkoniyat berilishii kerak shunda ham ishlashda davom etib asosiy tarkib uchun kurashishii tahsinga loyiq haqiqiy professionallarga xos intervyu beribdii
2019-02-08 19:13:48
#27 xaa brat esimdan ketma ket lyondan qolgandayam Barsa togri kelganinii yanchib tawlagan paytladayam Realga muxlislik qilishdan toxtamagan Realnii chin muxlislarii
2019-02-08 19:10:32
#20 xaa oldin o'tmasdim
2019-02-08 18:52:10
Bu tvar Solari bn Lopo Isconi formasidan chikarib yubordi Zidan bitada tuwurmasa ikkitada tuwuryotkandi xotyabi vazkez bn almashtirib xam tawamayabdi yaxshi si Isco Juvegami Citigami otaver wunda yaxshi formaga kirasan yana Mareloxam wu gap
#30 Burhon999
2019-02-08 16:34:10
Buyog'iga tig'iz taqvim Iscoga imkon beradi iwlawdan t6xtametgon b6sa 6zini k6rsatadi va yana tez tez glavniyda 6ynawdi bowlidi. Qisqasi Solari imkon berganda 6zini k6rsatolsa uyog'i yaxwi b6b ketadi)
#29 Burhon999
2019-02-08 16:29:12
Isco borasida xaq Solari tuwirgan 6yinlaridayam formasidamasligi k6rindi Isconi, lekin Navas Kurtua borasida noxaq Navas Kurtuadan k6ra asosiyga k6pro xaqliligini isbotlayapdi laligada bowidan Navas turganda barsa bn ockola farqi kiciro b6larmidi...
#28 MADRID_92
2019-02-08 14:48:55
#26 qachonki Dias o'zi chiqib ____ men rasman faoliyatimni tugatdim __ deb aytsa o'shanda rostdan perchatkasini mixga ilgan bo'ladi Neyt, lekin Dias hali bu narsani ommaga e'lon qilgani yo'q bu shunchaki Melendezning fikri.
2019-02-08 14:22:29
#15 OtasH92 ukam sizga 10 yil bopti oma yahwi muhlis ekansiz siz ham insha ALLOH bizga ham oz muncha bomadi Zidan hatto kelwidan oldin muhlis boganman kasilyas yangi turiwni bowlagan edi owa paytlar asosiy darvozabonlikka davogar edi yow edi qisqasi hazlakam vaqt emas bu vaqt ichida qanday qiyin boldi bizga realmadrid ketma ket lyundan bowqa kulublardan ota olmadi eh osha paytlar hozr juda yahwi osiw bolgan realmadridda insha ALLOH shunday davom etsa bu yil ham chemp bolamiz hali hammasi oldinda
#26 VamosReal
2019-02-08 14:14:27
Икки вазнда собиқ UFC чемпиони Конор Макгрегорга мағлубият тақдим эта олган таниқли жангчилардан бири Нейт Диас фаолиятини якунлашга қарор қилди.
Бу хабарни унинг энг яқин дўсти, енгил вазнда собиқ Strikeforce чемпиони Гилберт Мелендес ҳам тасдиқлади. Мелендес бир неча йил давомида Ник ва Нейт Диас билан бир залда машғулот ўтказган. Ака-укаларнинг энг яқин дўсти ҳисобланади.

“Ник ва Нейтнинг катта спортга қайтишини жуда ҳам истардим. Лекин улар билан сўнгги бор гаплашганимда, фаолиятларини якунлаганликларини айтишди. Лекин шунга қарамай, Ник машғулотларни давом эттирмоқда. Билмадим, балки фикрини ўзгартириб қолар”, - деди Гилберт Мелендес.
#25 VamosReal
2019-02-08 14:11:52
#19 Eshjanov
xa faoliyatini tugatdi !
#24 MADRID_92
2019-02-08 11:57:56
#23 xa aynan Conorni yutgandan so'ng o'ziga katta narx qo'yvoldi buyam) Diasga yaxshi pul taklif qilsa bez trenirofka ham urishaveradi bu jinni))
#23 Eshjanov
2019-02-08 11:54:03
#22 xa gap puldami?.. Konordan kam joyim bormi deganday katta pul sôragandirda ))) lekin u trenerofka qilmay qôydi deb yozilgan xabarlarni ôqigandm lekin rostan Instada Dias mawg'ulot ôtayotgan videosini tawlamay qôydimi deyman anchadan beri.
#22 MADRID_92
2019-02-08 11:48:44
#19 yo'q Neyt Dias hali faoliyatini tugatmadi lekin anchadan beri jang qilmayabdi. Dastin Porier bn boy bo'lishi kerak edi aslida lekin Dastin trenirofkada jaroxat olib jang otmen bo'ldi. Neytni jang qilmayotgani yana bir sababi UFC dan juda katta gonorar talab qiladi shunga Dana Uayt bu pullarni bermaydi baribir Diasga shuning uchun bu telbani jangi bo'lishi ham qiyin masala.
#21 Eshjanov
2019-02-08 11:31:32
De La Red прав)))
#20 Eshjanov
2019-02-08 11:28:24
#18regdan ötmasmidingz oldin?..
#19 Eshjanov
2019-02-08 11:27:29
Neyt Dias falliyatini tugatibdimi?.. kimdir ewitdimi wu haqida? Zôr jangchi edi. Xabib bn Dias uriwiwini xoxlagandm lekin iloji yôqmi dedm endi!..
2019-02-08 10:50:14
Kopdan beri saytnii kuzatib boraman haqiqiy sanoqli fanatlar juda kam ayniqsaa har doim faol boladiganlarii ayrim yibanla bazida kirib dalbovskii gaplaram yozib turadii
2019-02-08 10:44:43
#14 qoyil aka gap yoo bizdayam futbolga shunaqa mehr muhabbat bor mangayam bersa boluvurarkan futbol korishnii boshlagandan Realga muxlislik qilish boshlangan REAL REAL REAL HAR DOIM REAL HALA MADRID!!!
#16 OtasH92
2019-02-08 10:43:09
2018 yil ruyxatdan utdim bu saytga. Ungacha commentlarni kuzatib borardim.
#15 OtasH92
2019-02-08 10:40:43
Meniyam taqdirlaw kerak ekan saytda faol bumasamam Hayotda shunaqaman Real chempion buganda yig'lavorganman)) 2009 yildan beri Real Muxlisiman 10 yil bolibdi. Realni oyinlarini qoldirmay koraman
2019-02-08 10:04:52
Ismi yonidagi sariq kubokchani bular kechqurun bilan uxlemey futbolli ko‘rib saytda futbolchilani so‘kib , asab bo‘lib, 5 yilda 4 marta chempionlar ligasini yutib, jahon chempionlari bo'lib, hursandligidan cho'ntagidagi pulli ohirigacham choyxonada o'tirib ulfatlariga dasturxon yozib qomatgani, uyqisirab ertalab ishga borib ish yoqmiy ho‘jayindan gap eshitsa ham lekin REAL yomon qildi deb ho‘jayinni gapigayam hafa bo‘magani, futbol sanga nima beradi boshqa ishini qsangchi degan gapla ga kulib qo'yib kayfdi tushunmidide bular degani, bir ikta qo‘ylani saytda yozgan sassu gaplariga chidagani. ................. Hullas doim uyqusida ham HALA MADRID degani uchun faxriy SARIQ CHEMPIONLAR LIGASI KUBOGI bilan taqdirlangan .!!!!!
#13 MADRID_92
2019-02-08 09:54:28
Betis 2-2 Valensiya o'yinida Betisdagi Xoakin to'g'ridan to'g'ri burchak topidan uribdi golni VAR orqali hisobga olinibdi.
2019-02-08 09:36:44
#11 Biz registratsiya qigan paytimiz ismimiz yoniga shunaqa smayl qöyvogandik)))

Kubokchani olish uchun yil davomida aktiv bölib bir biridan ajoyib fikrlar yozishingiz kerak futbol haqida.Va albatta sayt qoidalariga rioya qilish eng muhimi
#11 ozil2011
2019-02-08 09:28:47
????????????????
#10 ozil2011
2019-02-08 09:27:56
КУПЧИЛИК ЮСЕРЛАРДА САРИК КУБИК ТУРИБДИ ШУНГА КАНДЕЙ ЭГА БУЛАДИ ?????????ШАРТЛАРИ БОРМИ БУ САЙИТДА 5 ДАН БЕРИ БОРМАН
2019-02-08 09:17:40
Harqanday jamoada harbir futbolchi kim bo'lishidan qatiy nazar murabbiyni hurmat qilishi shart. Isco o'zicha Solari bilan so'rashmasdan yoki qo'l bermasdan oliftagarchilik qilmaganida edi hozir bunday vaziyatga tushmasdi. Isco profesional o'yinchi shunga yarasha ish qilishi kerak. Jamoada murabbiyni harqanday qarorini hurmat qilish kerak.
2019-02-08 09:17:18
барса сайити анча суст булиб кетибди ёки янги сайит очволгнми улар fcb.uz dan boshqa bizi sayit juda yahshi ishlayabdi
2019-02-08 08:58:47
Iskoni oxirgi paytta uyini chiqme qoldida
agar zur uynasa zaxirada utirarmidi
"Futbol tahminlari" loyihasi
Foydalanuvchi Jami
1 X-Striker 361
2 Abrorbek_7 352
3 Xojiakbar 341
4 Iminov_Shoxboz 331
5 Mr_Goal 329
To'liq jadval

Online Madridistlar?