O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-02-11 23:05:11
Regeliondan Teo Yaxshi tezliki bundan yaxshi ximoyagaxam zor Marselo ketsa ketar Ronaldoxam ketti Regelion bn Teo yetadi endi keyinki yil Modric bn wartnoma uni yozda tekinga ketmasindeb kilindi baribr sotsa kere Peres Benzemagaxam vati yetti 1 NAVAS 2 DANI 3VALEJO 4 RAMOS 5 VARAN 6 NACHO 7 JAMES 8 KROS 9 RODRIGO 10 AZAR 11 VINISIUS 12 TEO 13 KURTUA 14 KAZAMIRO 15 SEBALIOS 16 ADRIASOLA 17 KAVACHIC 18 BRAIM 19 MILANKOVIC SAVICH 20 ASENSIO 21 MARIANO 22 ISCO 23 REGELION
#128 anvarjoni
2019-02-11 23:04:55
#123 ee sizga gap yoo zo'r tushinib ko'rarkansiz futbolii
2019-02-11 23:02:06
#121 anvarjoni_____________БИТТА Нарсани яхшилаб билин Ман.Ю дан откан ойинчилар камдан кам ойнаб кетаолади Реалдааааа хамаси хам эмас энг яхши ойнаб кетган шу Роналду болди узокрок
Погба нега олдин Лидерлик килмади??? хоооош ойинини коряпмиз Погбани оша оша манманнн
Жезусга келск тахтани ози ойинин корганимдан кегин айтаманда тахта деб кайтадан кориб отиришимга хожатам йооок тахта болмаганда 30 дан ошган Агуэрога бошатиб бердикууу асоссийди Агуэрода нечта гооол хозирда Агуэро дам олиб травмада юрганда канча эди голлари и хозир канча,? уже лидер топурар боволди адашмасам 17 та гол болди
Жузусда нечта гооооллл??? Жузус Реалга келса шолпилатиб кояди
2019-02-11 22:52:52
Man. 10. Yildan. Beri. Realga. Muxlislik. Qilaman. Tarkibga. Keladigan bolsa. Ermosoni. Qaytarib. Vallexoni. Ijaraga berib. Teoni. Qaytarib. Marceloni. Yuvega sotib. Kovacicni qaytarib. Beyl benzema. Vazkezlarni sotib. Azar. James. Icardi. Yoki. Yovic yoki. Pentalok. Milandagi bu mening fikrim
#125 anvarjoni
2019-02-11 22:50:42
#116 Kroosi o'rniga Pogbani qo'ydimku siz Myuni ko'rvosizmi Pogba haqiqiy liderku yarimximoyada o'ynasayam hamma ishi qila oladi o'yinni boshqaradi, gollani mixlidi, zargaronasuper paslani beradi, to'p juda ko'p olibqoyadi raqibdan oyogi uzun baqvat haliyam kemidi qorqmen prosta ettim

Gabriel Jesus kamsitib xato qildiz 22yoshli xujimchini o'yinlarini yaxshlab ko'rib keyin kim taxta bilvolas
Jesus fenomen hujimchi bo'ladi mana koras anu maymunladan tuzuro


Yana bitta gapde sizga Pogba kesa ichki muxit buziladi divos? Icardi kesa amiyaam chiqib ketadi bu muxiti oka)))))
#124 AHRORBEK
2019-02-11 22:49:55
#118 Ramsey yozda Yuventus jamoasiga borib qóshiladi!
2019-02-11 22:48:31
Assalomu. Aleykum. Axli sayt. Man yangi. Regdan. Utdim ishonamanki. Do'stlashib ketamiz. Real madridga omad !!!!
#122 AHRORBEK
2019-02-11 22:47:51
Rasman: Aaron Ramsey Yuventus futbolchisi!
#121 anvarjoni
2019-02-11 22:43:00
Benzema o'rniga eng yaxshi nomzod Gabriel Jesus
100mln olsa bo'ladi, judayam hujimga intiladigan golga chanqoq fint tezlik zarbaaniqligi va kuchlii, boshda norm o'ynidi, Fenomen, Ronaldo2 KalPep kuchaytirishga kuchaytirdi bu futbolchini prosta kam o'ynatvotti lekin gollani mixlavotti
Jesus hali eng kuchli 9li hujimchilani ichida kuchli 3lida bo'ladi kelajeda

Jesus Pentek Odoi Icardi va Harry Kane eng kuchlilari boladi Pepe diganiyam yomonakan Lillda
2019-02-11 22:40:42
115_________Кроос кани ????
Жезус вообщ керемас тахта ундан кора сал масулятли ойинчини олгган макул Икарди Погба кемиди и унга жой хам йок у келса ички мухит олади озини осмон санедигон ойинчилардан озимизда 1 таси етади шунака ойинчилардан ( РАМОС)
#119 anvarjoni
2019-02-11 22:32:59
Manga shu Hazard yoqmidide naxxuy kere Azar Vinisius tuppa tuzu o'ynavottiku keyingi bundanam ochilib ketadi bu qoravoy
Undan ko'ra Benzema i Bale o'rniga pazitsasiga futbolchi qarash kere
Benzema, Mariano o'rniga Jesus va Andre Silva
Bale va Isco o'rniga Mbappe va James Rodrigez vsyoo
Shu kotta o'zgarish qilish kere nima bosayam

Vinisius Asensio Jesus AndreSilva Mbappe JamesRodrigez Vazkez luboy zashitasi bitonini yoradigan hujimga aylanadi bu
Iloji bo'ganda PolPogbani olardim Perez o'rnida boganimda ammo endi Perez hohlasayam Pogba ketmasa kere Myudan hozir vashe PIK formada vxx passlari daxshat o'zii

Vinisius Jesus Mbappe
Pogba James
Casemiro
Regilon Ramos Varan Carvahal
Navas

Prosta bu BOMBA bolardi
#118 Kross_7
2019-02-11 22:32:01
Бензема реалда колади сотмасахам майли лекн манени олип келсин
#117 Kross_7
2019-02-11 22:31:10
Vinisius. Mane.. mbappe триоси болса яхши буларди
#116 Kross_7
2019-02-11 22:29:56
Перес.. йозда.. мбаппе ва ливерполдан садио манени олип келса йетади.. колгани керагмас..
#115 AboMuslim
2019-02-11 22:09:47
Vinsusdan xam orzon narxga oladi shekliy peres
2019-02-11 22:02:00
#105 JR_10____ Azar Londondan Madridgacha peshkom kelishga tayyor turipti) Baribur shu Azar kelsa kerak. Mbappe, Neymar bularni narxi osmon. Azarni o'zi xohlayotganini va shartnomasi tugayotganini hisobga olsak arzonroq narxda Peres Azarni sotib olsa kerak..
#113 AZCAN
2019-02-11 21:48:49
#102Ravshan_2244,
Keling xush kelibsiz
2019-02-11 21:47:48
Azar Realga keliwni xoxlayapdi. Hamma gap Peresda
#111 JR_10
2019-02-11 21:45:00
Hozir shu Azarni eplab obkevolishni o'ziyam katta gap
2019-02-11 21:41:25
Ispaniya terma jamoasi bosh murabbiyi Luis Enrike "Real" himoyachisi Serhio Regilon o'yinlarini katta qiziqish bilan kuzatmoqda.

2019-02-11 21:33:57
Azar kelishi aniq shekilli
2019-02-11 21:23:50
Salom Real madridning ashaddiy, sodiq, jonkuyar muxlislari. Man bu saytga yangi qöshildim. Anchadan beri bu saytni kuzataman. Sizlar bn keliwib ketamiz digan umitdaman.
2019-02-11 21:09:34
No Proffessional futbolchilar Realga kerakmas
#106 Real_2002
2019-02-11 21:07:05
Кеча Азарам пажар девордию 6-0 дан.
#105 Real_2002
2019-02-11 21:06:13
Азарни олгандан ёшрок биронтасини олган афзал.
2019-02-11 21:00:27
Xames hozirgi kunda Realda o'rnini topishi qiyin Yuventusga o'tsa yayrardi
2019-02-11 20:57:46
#89 canelo xaxaxa qo'ysezchi Azar dajadasidagilar tiqilib yotibdiku Azardan kuchlilar ham juda ko'p...Kelajakda balki Mbappe Vinisius Reshford shulardan biri Ronaldu 2 bo'la oladi lekin Ronaldudek bo'lish osonmas hamma ham u darajaga yetolmaydi
#102 Realis
2019-02-11 20:45:37
marselo ga haqiqiy orinbosar
2019-02-11 20:45:01
#92 Fuflo-barsa._______________Ха йоога досум хали надежда бор кесин Хамес кореликчи ойинини лекин Баварияда койилатяпти замнадан тушиб хам
Озилку отириб колди жалллла ПС4 ойнаб уйида ётипти бечоооора
2019-02-11 20:34:53
Lekin shu bola ancha iqtidorli chiqdi boru oldinlari mashg‘ulotda Ramosdan pachkaga yeb yurardi

Uchrashuvlar

"Futbol tahminlari" loyihasi
Foydalanuvchi Jami
1 Abrorbek_7 378
2 X-Striker 371
3 Xojiakbar 366
4 Iminov_Shoxboz 351
5 Mr_Goal 350
To'liq jadval

Online Madridistlar?