O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-02-11 17:57:14
Azar Beylni o'rnini egalashga arzimaydi Beyl ketib Azar kelsa Real kuchaymaydi...Azarni ishini ortig'i bilan bajara oladi Vinisius shundan ekan Beylni o'rniga Real Mbappe yoki Reshni olishi kerak...Dybala ham Beyldan ustun emas
#68 AZCAN
2019-02-11 17:56:16
59#, Xaaaa))) Bo'lmasa Beylnixam Realda yutgan sovrinlarini Karlo va Zidanlar yutibbergan Beyl esa 22 futbolchidan biri edi desak to'g'ri bo'ladimi))
2019-02-11 17:53:51
Beyl 60% foiz Azar 40% shunday deb bilaman
2019-02-11 17:52:17
Azar 2 marta jamoasi bilan Apl chempioni bo'ldi chunki murabiy Mour va Konte edida bu ikki murabiy chempion qiberdi Azar shu jamoani bir bo'lagi edi xolos Chelsi chempionligiga 22 ta futbolchini ham o'rni bor
#65 Eshjanov
2019-02-11 17:51:02
Baleni yomon mavsumlari Azar un orzu? Baleni yonida kimlar bor Azarni yonida kimlar bor? Realni ôyinchilarini yarmi yil jamoasida bôlardi Chelsidachi?..
#64 AZCAN
2019-02-11 17:50:19
Ronaldu_Yamach_7, Mana xalqni fikirilarini O'qing!
2019-02-11 17:49:08
Real Azarni unutib bor etiborini Ikardi va Mbappega qaratishi kerak Azar Realga o'tishga qarilik qiladi
#62 AZCAN
2019-02-11 17:49:02
46#, 1chidan 2012 da kelgan Azar, Beyl bn bir ligada 2 mas 1 mavsum o'ynagan! 2 chidan Azar bn Chelsi 2 bor Apl chempioni bo'ldi, Albatta Azar jamoa yetakchisi bo'ldi. 3 chidan Beylni o'sha super o'yinlari o'sha paytda qolipketgan Men xozirgi vaqtda deb aytyapman. Mana ko'pchilik aytyaptiku O'YIN BORASIDA Azar Beyldan kuchli deb! Tshungandursiz!
2019-02-11 17:48:39
#49Eshjanov
Zidan xam shu Beylni deb ketgan jamoadan
2019-02-11 17:47:22
Beyl hozirgi kunda yaxshi formada emasdir Azar hozir yaxshiroq formadadir lekin Beyl Chelsi yoki boshqa jamoaga o'tsa yaqol lider bo'ladi Realda esa bu juda qiyin...Azar Realda Beylni ham natijasini qilolmaydi Sanchesdek bo'p qolsa kerak Realda
#59 Burhon999
2019-02-11 17:46:27
Azar kuclimi Beyl digan savolga ayni paytta Azar lyuboycasiga kucli Beyldan. travmalaga moyilligi sindirib tawadi Beyldi. a tak bundan 2 3 yil oldingi Beyldi faoliyatiga nazar tawasek Azardan kam 6ynamagan. Bu ikkisini xozirgi xolatini osek Azar xar tomonlama ustun Azar primer ligada gol pass tizimida bu yilam yaxwi natija qayd etetgondi, 2 davrada Realga 6tiw iwqida yonib yotganigami azgina sustlawdi)
2019-02-11 17:45:04
Azar hech bo'lmasa Chelsiga yevropa ligasini olib bersin...Beyl El Klassikoda Barsaga qarshi nechta gol urgan Azarchi...Azar umuman Barsaga qarshi o'yinda 1-2 fintdan boshqa hechnarsa qilolmadi golni Villian urib berdi muhim o'yinlarda Azar o'zini ko'rsatolmaydi...Fint bilan futbolchi o'lchanmaydi Azar ko'p fint qilgani bilan Neymardan yaxshiroq fintchi bo'lolmaydi Neymardan kuchli deyilmaydiku...Masalan Ronaldu 2 yil Messidan zo'r o'ynab berdi deyarli dribling ishlatgani yo'q Messi esa har o'yinda driblinglar ko'rsatadi lekin 2 yil oltin to'pni Ronaldu oldi
#57 Eshjanov
2019-02-11 17:42:50
#46 Ancheni 2chi mavsumida chichdiku vapwe Bale, yana Baleni qaysidir ôyinda zamenga olganiga Karlo iwdan bôwagan degan taxminlar ham yôq emas, (men bunga iwonaman ham)
#56 AZCAN
2019-02-11 17:42:30
44#,
Kulgingiz kelgan bo'lsa boshqatdan yaxshilab o'qing! Men Realda lider bo'lishlik osonroq dedim. Realning xarbir chizig'ida super ijrochilar yeg'ilgan va bu Jamoa yetakchisini ishini osonlashtiradi. Mana Ronalduxam Realda kayf qilib 3 ta 4/5 talab go'llar urardi chunki uni top blan taminlaydigan sheriklari zo'r edi. Yuvega otib qiynalyapti mana unga top yetipkelishi qiyin bo'lyapti. Qisqasi o'sha fikirimda qolaman, xozirgi paytda Azar Beyldan kuchliroq!
2019-02-11 17:38:37
Beyl Tottenxemda va Real kegan dastlabki yillari xaqiqatdan juda kuchli futbolchi edi ammo,lekin xozir Beyl tamom bo'gan menimcha oldingi texnika,sprinterlik maxorati allaqachon yo'qolgan..Bartrani changida qoldirib ketgan Beyl endi yo'q va bundan keyin bo'lmaydi xam...Azar bilan taqqoslanishiga kelsak agar sovrin tomonlama olsak Beyl anchagina ustun ammo o'yin jixatidan qarasak Azar yaqqol kuchli Beyldan
2019-02-11 17:38:05
Azar Lilda yurardi Beyl esa alaqachon Tottenxemda yulduz edi golar urardi paslar berardi Interlarga xettrik qilib yurardi...Azar Chelsiga o'tganidan xisoblasak Beyl bilan 2 mavsum bitta ligada o'ynashdi Azar Beylga yaqinlasholmasdi ham Tottenxemda lider edi daxshat golar urardi qarama qarshi xujumda ham uchardi shtrafnoylardan penaltilardan juda aniqlik bilan foydalanardi Beyl Tott dagi so'ngi mavsumlarida juda kuchayib ketti Real bekorga Azarni emas Beylni olgani yo'q o'sha payt rekord narxda sotib oldi 100 Miliyon yevrodan qimatga oldi...2 mavsum Anchelottini almashtirib bo'lmaydigan futbolchisi bo'ldi o'sha mavsumlar BBC triosini davri edi bu uchlik istagan jamoani yirik xisoblarda yutardi Beyl ham Gol va paslar ko'p berardi 2 ta finalga ham gol urgandi biri Sentirdan aldab o'tib gol urgan Barsaga ikkinchisi Chl finalida Atm darvozasiga urgan mavsumni ajoyib tarzda yakunlagan...Ikkinchi mavsumida ham zo'r o'ynagan Azar shunchalik ham o'ynab berolmagan ish qilib Beyl final va muhim o'yinlarda ko'p gol urdi keyinchalik ko'p travma oldi bo'shlik ham qildi shunga o'rnini yuqotdi lekin o'sha formasiz Beyl ham Azardan ustun turadi...Azar Chelsini tortolmaydi
#53 Eshjanov
2019-02-11 17:36:59
#44 esizdan chiqarmang Azar ôtgan mavsumda eng kôp dribling qilgan futbolchi hiaoblanadi Yevropada.
2019-02-11 17:26:32
Birinchidan Men Beyl muxlisi emasman uni Realdan ketishini xoxlayman lekin uni o'rniga Azar kelishini istamayman Beyl o'rniga Beyldan kuchlisini olib kelishlari tarafdoriman misol uchun Mbappe hozirgi kunda eng kuchli 3 ta o'ng qanot xujumchisidan biri Azar Real muamolarini kamaptira olmaydi Beyldan ortiq narsa qilolmaydi...Azar va Beylni boshqa boshqa pazitsiya deysizmi Beyl faoliyatini asosiy qismini chap qanotda o'tkazgan Realga kelib 3-4 mavsum o'ng qanotda o'ynadi endi esa yana chap qanotiga qaytdi Azar va Beylni pazitsiyasi bir ikkisi ham universal...Beyl Azardan ancha kuchli Beyl Realda yamon mavsumlar o'tkazgan bo'lsa ham Azar uchun bular orzu...Kechagi gapizga kulgim keldi Chelsida o'ynash qiyin Realda o'ynash oson debsiz bu fikriz xatto Real Madriddagi bosim juda yuqori Xayajon bosim juda yuqori bo'ladi buyerda o'ynash juda qiyin Chelsida bemalol o'ynagan futbolchi Realda oson o'ynab ketolmaydi misol uchun Vinisius Chelsida o'ynayotgan bo'lganida balki Mbappedek o'ynab beryotgan bo'larmidi...Misol uchun Realda Owen Kaka dek futbolchilar o'ynab ketolmagan
#51 AZCAN
2019-02-11 17:11:18
#42MADRID_92, Xuddi shuni aytmoqchiman agar o'sha darajasini ushlab qolganda anu Ikki O'zga sayyoraliklarga raqobat qilishixam mumkin edi! Lekin xozirgi xolatida Azarga teng kelmaydi Beyl.
#50 MADRID_92
2019-02-11 17:06:02
#40 AZCAN exxe Beylni u paytlardagi o'yini bo'lganida hattoki Neymardan ham ustun qo'ygan bo'lardim lekin hozirgi holatida uni Azardan kuchli deb bo'lmaydi.
#49 AboMuslim
2019-02-11 17:04:57
Xozgi vaqtda Azar kuchli boʻlsa kerak. Beylni jaroxatlar sindirdi
#48 AZCAN
2019-02-11 17:01:20
39#MADRID_92, Agar Beyl Realga kelgan ilk mavsumiday va totenxemda ko'rsatgan o'yinlariday xar mavsum o'shanday stabil o'ynaganda edi shubxasiz Azardan kuchli deyar edik. Ammo Siz aytganday jaroxatlar uni avvalgi darajasini yo'qotipqo'ydi.
#47 MADRID_92
2019-02-11 16:44:41
Ikkalasi ham yaxshi kuchli futbolchilar faqat Beylni jaroxatlar o'yini pasayishiga sabab bo'ldi.
#46 AZCAN
2019-02-11 16:39:12
Keyin ikkovining pozitsyalari boshqa boshqaku tortishishga ne xojat! Azar kelsa Beylga zarari yo'q.
#45 AZCAN
2019-02-11 16:36:53
Keyin sizga savol Beyl kelganiga mana 6 yil bo'ladi! Shu paytgacha nega lider bo'lolmayapti? Xa mayli oldinlari Ronaldu borxam deylik, lekin ketgandan keyin kar karni yoqtida mana endi ko'rsataman dediyu yana yo'qolibqoldi! Bu Beylni qachon O'yini ochilib qolarkin deb kutib yuravermamizku to'g'rimi. Mavsum boshidan beri xama so'kibkelyaptiku beylni yo notorimi?
#44 AZCAN
2019-02-11 16:33:01
35#,
Qayoqqa qochaman shu yerdaman. Nimani oxriga yetkazmoqchisiz? Qanaqa statistika kerak sizga? termadagi statistikalarini yozipsiz. Qisqasi qandaydur statistikalar blan Beylni ustun demayman Azardan. Azar Chelsida yetakchi golni kam ursaxam o'yin borasida Beyldan aaaaancha kuchli! Driblinglarini aytmay qo'yaqolay. Azarning o'yini bazida susayishi mumkin, Beylniki esa ba'zida o'yini o'xshab qoladi qolgan payt taxtadan farqi yo'q.
2019-02-11 16:21:14
AZCAN kecha oxiriga yetkazmay qochib ketibsiz
#42 Kross_7
2019-02-11 16:10:48
Эл классико куп нарсани хал килади барсани ютиш шарть
#41 Kross_7
2019-02-11 16:09:50
Азар ва бейлдан.. мен бейлни кучли деб биламан..
#40 AZCAN
2019-02-11 16:09:37
31#, Adashmasam Zizu davrida 10 ta bo'lib itarib kelgandi!