O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-04-12 18:56:44
Admin xam anchadan beri kurinmay qoldi.
De Yong barcaga utdi.
Qanday qib busayam De Ligtni olib kelish kerak. Keyin esa chapda Mbappe o'ngd Azar Markaz Rodrigo xullas yozda ideal tarkib qiliw kerak. La Ligani ham yutish kerak
2019-04-12 18:55:55
#33 Ee assalomu alekum aka bormisiz tinchmisiz joniz omonmi?
Mana mande aka xar kirganizda yozsez doim shottaman))
2019-04-12 18:54:50
#31 Manam sabab shu bo'sa kere dib o'yliman lekin baribir oldingidek qizg'in suxbatlarga nima yetsin
2019-04-12 18:54:26
Saytga kirib suhbatlashging keladi lekin gaplashadigan userlar kam.
2019-04-12 18:54:17
Кроос хам клубди тарк этиши мумкин экан менимча шу маркизий трио янгиланадими диманда мен карши болмастим озимиздеги 5 йиллик супер триоди замен килиш вакти келдиёв
Погба Вератти Эриксен ажойиб трио болар эдикан
2019-04-12 18:51:40
#25 Ricardo_Kaka8____________ИншаАллох билдирилади фикр лаааар хам проста бу сезон фантастик таризда якунлангани тасир килди олдинги фаол Усерларга янги мавсумдан яна сайт оз холига кайтади
2019-04-12 18:51:20
#25 Ricardo_Kaka8
Тугри гапингиз
2019-04-12 18:46:55
#26 bu tarkibiz xaqiqatga yaqin
2019-04-12 18:46:04
#27 uzbda no1 edi bu sayt odam juda ko'pidi xozir esa xamma dangasalashib ketti )
2019-04-12 18:42:17
25# tug"ri. Man bu saytti. Ancha dan beri kuzataman. Halamadridligidayam kirardim. Regdan otolmasdim. Fikrla. Kamida 100//ta bolardi. Xozir. Live dayam. 209.
Borsa. 300. Ta. Mingtadan. Otardi. Oldin
2019-04-12 18:39:44
Shunda curtua. Navas. Ermoso. Ramos. Nacho varan militao. Regilon carvahal. Ordizola. Kroos. Sebalyos. Cazemero. Lkorente. Modric rabiot. Azar. Vinisius. Assensio. Dybala. Yovic. De. tomas. Braim
2019-04-12 18:38:54
Xurmatli RealBlancos.com saytining qadrli yuzerlari!
Oxirigi voxtlada sayt xam juda susayib ketibdi regdan o'tmay kuzatib yurgan muxlislarni regstratsiyadan o'tishini xoxlardik agar kim regdan o'ta olmayotgan bo'lsa
(@Arsenal_RMA) username bo'yicha telegramdan poisk bersin qo'ldan kelgancha yordam beraman!
Undan tashqari saytimiz faollari yana aktivlashishini iltimos qilgan bo'lar edim!
To'g'ri xozir ayni ishlar ko'paygan vaqt lekin bo'sh vaqtlarida xech bo'lmasa sevimli jamoamizni o'yini bor kuni qo'ldan kelganicha aktiv bo'lib fikrlarini yozishini so'rab qo'laman!
MADRID_92 Doniyor aka
THE BEST CR7 Adxam aka
Marsik_1996
Anhel-Di-Maria
Temirov777 Bekzodbek
Java23
Islombek ukamiz
Umid shox bloger ukamiz
Dasic_98
Boburjon
Otash Real
Vamos_Madrid
MADRID_1211
Burhon999
AboMuslim
Barselona_Messi
JR_11

Va yana bir qator yuzerlarni faqat yangilik o'qib chiqib ketmasdan newslarga izox yozishini xam xoxlardik )))
Albatta bu xammani o'zini xoxishi lekin oldingidek gavjum RealBlancos qaytsa man xursand bo'lardim!!!
2019-04-12 18:36:12
Mbappeni olish. Qiyin. Xali. Veri. Undan kura. Yovic. De tomas. Ermoso. Rabiot. Dybala. Azar ni okish kerak
2019-04-12 18:20:26
#21 Mo'jizalar ertaklarda ro'y beradi )))
2019-04-12 18:19:56
#16
#17 kechasi yaxshi uxlamagansiz shakili a?)))) Bunaqa tarkibni xayol qilish xam qimmatku )
#21 anvarjoni
2019-04-12 18:07:05
Atom tashab Pogba Mbappe Jesus va Dexealarni ovorarmidi Perez) mana sanlaga dib
#20 anvarjoni
2019-04-12 18:02:16
Real Marselo Bale va Iscolarni sotmoqchikan
#19 S-Ramos_4
2019-04-12 17:25:21
Bzayam xursanmiz kim xursanmas etchi Azarjon bitta usha chort klubdan tashqari
#18 S-Ramos_4
2019-04-12 17:23:38
Bu nechchi kunli xabar))))
Zidan kelishi bilan ertasga etudi shekl Azar bu gaplani a mayli nma bosayam yaxshilikka bo'sin
#17 Shodyona
2019-04-12 16:44:18
Zidanni yordamchisi ayaks treniri. Nima dedila
#16 Shodyona
2019-04-12 16:41:38
De xea, de ligt, van deyk, militao, kante pogba Azar vinisus pyontek mbappe zaxiraga jo feliks jeydon sancho ikardi Ana tarkib mana tarkib.
2019-04-12 15:36:32
Ramos jamoadoshlariga va trenerski shtabga Asador Donostiarra restoranida ujn uyushtirib beribdi

Mana xaqiqiy kapitan mana xaqiqiy sardor El Capitano!!! El Matador!!! Hala Madrid!!!
Ramosni yomon ko'radigan Madrid muxlislariga besh ketmiman lekin )))))
2019-04-12 14:49:35
Ey bu Eden Azar deganlari "Real" ga keladimi o'zi
2019-04-12 14:28:40
#12 Pikeni o'yini yoqadi degani 1 a man De Yong bn bir jamoada o'ynashga kelishganman digan bu 2 )))
I Ayaks uni Barsaga sotsa kere Baribir
#12 Laziz236
2019-04-12 14:05:52
Qanaqasiga De ligt ni Barsa ilib ketar ekan, biror xabar chiqqani yoqku utdi deb, bir Pikeni uyini yoqadi degandi De ligt, Bu degani Barsada uynaydi degani emas,
2019-04-12 13:44:37
Xamma Kulibali deyotgan edi kecha Arsenal bn o'yinda avtogol urganidan keyin jimib qolishdimi a ))))
Olg'aaa Arsenal )
2019-04-12 13:42:58
Lekin bizni Vini De Ligt De Yonglarni izdivatsiya qilgandek aldab tashagan Ayaks bn birinchi o'yinda )))) xuddi Azar Griezman va Pogbalarni JCHda it qilgandek )))
2019-04-12 13:41:15
Uning qaytishi muxlislar uchun xursandchilik, raqiblar uchun esa noxush xabar.



Tilinga shakar ukajonim tilinga shakar)))) De Ligtni Barsa ilib ketib bo'ldi uje endi boshqa markaziy ximoyachi topish kerak
2019-04-12 12:24:59
De Gea.(L.Zidan)

Carvajal.(Odrisola)Varan.(Militao)Ramos.(De Ligxt)Marselo.(Regilon)

Cazamero.(Valverda)Kroos.(Rabyo)Modrich.(Sebalyos)

Hazard.(Vinsus)L.Yovich.(Rodrigo)Asensio.(Joau Felix)

Qolgan oynchilarni xammasni ijrga va sotish kerak.
Keyingi mavsu shu tarkib bolsa lekin ajoyib bolardi lekin bu xayolar nimani xoxlamaydiya...
2019-04-12 12:15:39
Azar Realning taklifini intizorlik bilan kutyapti 2 yildan beri