O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-05-17 01:09:49
Админ катга каравоти?! Муборак Рамазан ойида каердиги тирмизаклар кеб сокиниб ёзвоти! Очириб ташамисими Шахзод?! Огзиндан чиквотганини ойлаб ёзларин. Озларинча футбол эксперти бомий кисиб юрларин сокинмий ёзиши эблолмасаларин! Уни об келиш кере буни об келиш кере буни сотиш кере. Э тойгиздиларину кеча тухумдан чикиб! Санладан аввал хам бунака инкироз даврини откизган Реал. Жим сабр килиб вокеалар ривожини кузатиши органларин. Сайтга кирволиб Зидани ёмонлисан. Биттен чиройли футбол ёкади манга лично дисан. Сани мнениен билан Реални неччи тийинли иши бор. Озлариндан бир бало ясавоганмисалла?! Рамазан ойида соатлаб вактини бу сайтда бехудага откизгунча ибодатини кил тирикчилигингни кил жимгина хаммани асабини бизмий! Бир бирингдан отган акллисалла! Бир нимани озгартириб коядиганде гапларин, тортишиб бахс килишасан! Жа гаплашгин кеса дилдан сухбатлаш ока ука боб! Гап эгаларини топади!
#42 RF8848
2019-05-16 21:38:08
Ronaldu iltimos opket shu gandonni. Isko realdagi axlat. Bu yoqotish kerak 70-80 ishlab olsa zor bolardi. Vazkes, asensio isko kross modrich bale benzema curtua bularni tezroq sotib orniga realni formasini kiyishni baxt deb bilgan oyinchilarni yaxshilarini terib olish kerak. Xozirgi spiskadagilar kelayotgan sezonda foyda bermaydi
#41 Realbest
2019-05-16 20:27:22
realga yangi kuchlar kerak futbolchilarni o'rtacha yoshiham 30ga borib qoldi 23-24ga tushirish kerak
2019-05-16 20:18:06
Хозир Реалга кимлар келишидан кура кимлар колиши мухимрокка ухшайди. Азар Йович Менди деб бошка футболчиларимиздан ажраб колмасак болди бу кетишда. Бейл, Васкез, Марианоларга катта куча.
2019-05-16 20:09:31
Зиданни шунака гандон одати хам бор одам ажратадиган. Зиданни бирдан бир камчилиги хам шу, атак колган хислатлари таксинга сазовор.
#38 Realbest
2019-05-16 19:29:16
iskoni zidan qachon qayerda qanday o'ynatish kerakligini biladi agar isko realda qolsa ajoyib o'yin ko'rsatadi bu mavsum azarni obkelsa real isko va azar vinisiuslar vapshi tentak qiladi fintlari va driblinglari bilan.
#37 Ilyos401
2019-05-16 18:47:56
Xujum uchligimiz Azar-Yovich-Asensio bolsa kerak taxminimcha. Zidana yana Asensioni uyg'otvorsa kerak yangi mavsum. Chap qanotga Salax yoki Mbappe kerak, lekin bu mavsumni o'zida bu ikkovidan biri kelishi qiyinroq. Keyingi mavsum uribkorsa kerak.
2019-05-16 18:43:29
isko zur uyinchi prosta kup driblin qiladi
#35 MrCrown
2019-05-16 18:32:48
De Lightni barsa formasida kordimku yowligidagi
2019-05-16 17:02:31
Kusares Amerika kubogigacha safga qaytarkan
2019-05-16 17:00:45
Agar Real sovrinlar uchun kurashmoqchi bo'lsa Zidan xujum uchligini butunlay yangilashi lozim chap qanot muammosi xal faqat shu yaxshi forward bn o'ng qanotga Saloxni yoki boshqa bir super yulduz bo'lmasa xam norm o'yinchi olib kelishi kerak yarim ximoyaga DeBik kelsa yetadi qolganini keyin o'ylab ko'rsa bo'ladi
#32 killer7
2019-05-16 15:49:18
Васкесни сотса болади Асенсиони сотиш хозирша яқши фикр емас ва сотган тақдирда хам қимматга сотолмайди хозирги холатидан.
#31 killer7
2019-05-16 15:47:50
#24 Асенсио Клопнинг қол остида ойнаганида очилмаган қирраларини очиб ёборарди менинг фикримча, ва хамма Асенсиони өз жамоасида көришни хохларди
2019-05-16 15:40:56
Peres Neymar xaqida gapiribdi yana
2019-05-16 15:06:26
Asensioni sotvorish kerak Vaskez bn qo'shib
2019-05-16 15:05:12
#22 Regilonni qanday o'ynaganiga xamma guvox lekin Zidan ko'zini maxkam yumib sotib yubormoqchi ))
2019-05-16 14:57:15
Sotish kere Isco ni xam. Ammo Zidan sottirmasa kere. Regulon ni sotuvga qoyvotganakan. Uni olib qolish kere Marselo ni yoshi otib oyini tushib ketvoti.
2019-05-16 14:35:52
Nega saytta jim jitlik?
2019-05-16 14:03:07
Agar Ramosni sotish evaziga keladigan bo'lsa kerak emas!
#24 AboMuslim
2019-05-16 13:50:18
#14VINICIUS_JR_102019-05-16 12:36:200Asman Ferland Mendy Real madrid futbolchisi deb o'qidim


Qaysi kanaldan
2019-05-16 13:13:16
salah azar yovich zòr trio bòlardi lekin
2019-05-16 13:02:58
#14 телеграммдан укиган босейиз ишонч йук.
2019-05-16 12:36:31
Rasman
2019-05-16 12:36:20
Asman Ferland Mendy Real madrid futbolchisi deb o'qidim
2019-05-16 11:05:02
Real Madrid Saloh bilan muzokaralarni boshlabdi demak beyl aniq ketadi
2019-05-16 10:33:31
RASMAN : APLda transfer oynasi ochildi bugundan .
16 chi maydan 8 avgustgacha
#17 AboMuslim
2019-05-16 08:08:27
Koutino Neymar yana bilmadim qanchasi real muxlislari boʻlgan Barsani. Real olmagandan kegin Barsaga oʻtadi. 70% yosh futbolchilar Real muxlisi boʻlsa kerak Galaktikosni koʻrib ulgʻayganlar