O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-07-03 02:23:01
Zo'r xabar.Lopetegi ochilmagan qirralarini ochib beradi Regilonni
#20 Ilyos401
2019-07-02 19:56:40
#18, bilmaymayman Braziliaga nima yetishmayapti? Balki yangi Ronaldo, Ronaldinyo, Rivaldolar yo'qligidadur? Neymar... u yuqoridagilarni darajasiga chiqolmayapti obi xavo o'yinchi.
#19 Ilyos401
2019-07-02 19:54:13
#14, Argentina 3 ta copa, bitta jch finaliga chiqti va xamasida mag'lub bo'ldi! Ronalduni xal qiluvchi baxslarda kuchliroq o'ynashi, yetakchilik xususiyati va go'lurarligini xisobga olgan xolda taxmini fikir bildirdim kamida 1 ta kubok yutar edi deganday!
#18 Bobojonov
2019-07-02 19:25:32
Braziliya ham shu tarkibi bn 17 yildan beri JCH bololmayapdi
2019-07-02 19:22:33
Sotilmaganaiga xursand buldim ijaraga bergan yaxshi
#16 Bobojonov
2019-07-02 19:18:28
#13 ikki marta ketma ket Copa finaliga chiqdi, jahon chempionati finaliga chiqdi Argentina. Yana 90 daqiqa maglub bolmadi. Chiliga 2 marta penlarda yutqizgan bolsa, portugaliya ham Konff kubokda chiloga yutqizdiyu penlarda
#15 Ilyos401
2019-07-02 18:50:14
Brazilga balet qilyapmanu shu yana Chili - Argentina o'ynasa kerak finalda. Argentinaliklar faqat messi uchun o'ynashayapti! Chunki unda termasi bn yutgan sovrini yo'q(Olimpiada bundan mustasino). Argentinani 2008-2018 oralig'idagi yarkibiga bitta shu Ronaldu bo'lganida kamida 2 martta copani olarmidi, balki jaxon chempioni bo'lishi mumkinxam edi!(Shaxsiy fikirim, barchasini Yaratgan biladi).
#14 Ilyos401
2019-07-02 18:44:44
#10, Argentina portugal 2016 ni eslatyapti deb bir necha bor ayttim. Argentina sudralib yurib chempion bopketmasa bo'ldi.))
2019-07-02 18:29:01
Ronaldu va Portugaliyani muhlisi emasmanu lekin to'grisi Portugaliyani o'rnida Liga natsiyda Argentina o'ynaganda nima bo'lardi? Bo'qiga bo'yalib qolardi manimcha ) Messini muxlislari xafa bo'lmang bu gaplarni unga daxli yo'q )

P/S: nega endi Portugaliyani o'rnida bo'lib qolganida deganimmi sababi chempion Portugaliyaku smile
2019-07-02 18:26:19
Ertaga Kopa Amerikaning finaldan oldingi final o'yini! Lekin qudalardan boshqa xech kim bu xaqida gapirmayabdi ))) man boshlab beraman Olg'a Pentakampionlar wink


Chili blan kolumbiyani o'yini ko'rganlar bo'lsa yon chiziq hakami chiziqdan ichkarida yugurib yuripti )) sifatni qarang ))
Baribir Evropa bilan futbol bo'yicha xech kim tenglasha olmidi xatto Osiyo kubogida ham maydonlar sifatli, hakamlar (bir ikkitasidan tashqari) hammasi sifatli ishlagan edi!
Nima demoqchiman? Aytmoqchimanki Evropani oddiygina o'rtoqlik maqomidagi Liga natsiysi ham Amerikani rasmiy qitta kotta turniridan ham sifatli, ham murakkab ham jozibali o'tadi ))
2019-07-02 18:10:33
Teo Milanda porlab Markos Alonsodek kuchayib ketsa kerak
2019-07-02 18:09:07
Azizbek1994

Llorente va Kovachichni sotdi...De Tomasni Benfikaga Teoni Milanga sotyabdi...Regilioni Sevilyaga ijaraga berishyabdi
2019-07-02 18:07:38
Juda yacshi Lopo buni tarbiyalab pishirib beradi Marselo ketguncha. Xamasidanxam shunga achinyatgandim ketipqomasinda db.
2019-07-02 18:04:26
Real necta o'yinchi sotdi
2019-07-02 18:02:57
Sevilya Sarabiyani sotib xato qildi, 3 -4 ta futbolchi bilan kuchayotkan payt.
2019-07-02 18:01:19
Ooo yaxshi xabar chem sotvordi degandan ko'ra
2019-07-02 17:57:20
Adashmasam yana 3-4 futbolchi olgandi Sevilya
2019-07-02 17:49:21
Kecha Sevilya rasman Lyuk De Yongni olgandi Sarabiyani esa sotdi
2019-07-02 17:41:33
Regilon Eskuderodan tortvosa kere asosiyni) Sevilyani o'yiniga rasa tushadide shu bola ))

Agar Lopo kelmaganda Regilon hozir Castilyada Kuboni kutayotgan bo'lardi )))