O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-11-29 16:16:40
Iloji boricha tezroq imzolash kere yangi shartnoma
2019-11-29 09:48:49
Yozda katta ehtimol bn Mariano ijaraga yoki sotilib ketadi.
Vazkez sotiladi. Vinisius bn Brahim ijaraga ketadi. James va Bale sotiladi. Ceballos qaytarilmaydi yana bir yil qoladi. Edegor qaytadi. Erikson erkin agent bolib keladi. Isco ham katta ehtimol bn sotiladi. Odriosola ham ketadi. Areola òrniga Lunin kelaadi.
Kurtua.
Lunin.
Altube.
###
Carvajal. Ashraf. Ramos. Varane.
Naco. Militao. Marcelo. Mendy.
Kroos. Casemiro. Valverde.
Modric. Ericson. Edegor.
####
Hazard. Mbappe. Rodrygo.
Benzema va Jovic. Bòladi.
P/s: bu meni shahsiy fikrim!!!
Reiner va Camavingani olishsa zòr bòlardi!
2019-11-28 21:07:12
Valverde yaxshi uynaydi pogbadan
2019-11-28 20:40:53
#47 Mbappechi Real Mbappega ham mehri bor Peres Mbappeni olib kelishni istaydi Zidan ham Mbappedek futbolchisi bo'lishini orzu qilyabdi juda yaxshi ko'radi...

Real bu futbolchilarni oladi deb ko'p mish mishlar bo'lyabdi Mbappe Sancho Pogba Eriksen De Beek Holland bulardan qaysilarini olarkina
2019-11-28 20:39:11
Valverde raqobat degan narsani qoldirmyaptiyu sastavda
#47 Real_2002
2019-11-28 20:31:58
Себа кайтса Едегор Кросс бор.
факат Модрич кетиши мумкин .
Лекин Погба, Ерексон келмайди манимча.
БЕЙЛ ни сотворса Ашрафни ёнида Санчо келадиёв.
Кросс хали 3,4 сезон колса Дани, Едегорларга яхшигини жуфт буларди.
2019-11-28 20:26:27
Valverde va Pogba bir vaqtda asosiyda o'ynasa orqaroqda Kazemiro o'ynasa bu uchlika ancha munchasi bas kelolmaydi
2019-11-28 20:23:17
Real_2002 haqsiz ko'ramiz kuzatamiz...
2019-11-28 20:22:41
#43 Valverdeku o'ynaydi lekin Pogba va Valverdeni uslubi va pazitsiyasi boshqa boshqa masalan Pogba De Beek De Bryune bular xujumkor yarim ximoyachilar shulardan birini Real oladi yoki Peres kamida Erikseni oladi...Sebalyos Zidan sabab kelmay qolsa kerak yana bilmadim balki zo'r formada bo'lib kelsa noiloj imkon berar...

Kazemiro Valverde Pogba Kroos Edegor va Sebalyos yoki Isko Real yarim ximoyasi kelasi mavsum shunday bo'lsa kerak taxminan...
#43 Real_2002
2019-11-28 20:13:05
Дани Себалиос, Валверда, ану норвег келажакда Модрич, Кросс урнини толдиради манимча Реал катта маблагни хужумчига ишлатади катта ехтимол бн.
#42 Real_2002
2019-11-28 20:10:22
#36
Зидан Валвердага имкон бериб борса Погба, Ван де Бек атмен.
Реги, Ашраф келаси сезон канот химоя масаласини ечими.
Бензема хозирча формада))))
#41 Real_2002
2019-11-28 20:07:00
Шамс
Аяксда 10
Челсида 8
Валенсияда 8 ачко бор.
Челси- Лилль
Аякс-Валенсия
Челсику чикади ну Аякс ва Валенсия падвопрос хали Валенсия ютиб кетиши хам мумкин.
Дордмунд Б, Интердаям 7 ачкодан Интер Барса уйиниа хам куп нарса боглик Баруссия Д Славияни ютишига шубхам йок ну Интер тоже падвопрос.
Псж, Реал,Сити, Бавария, Тот, Барса Юве хозирча плейй оффда.
Хаттоки Залсбургда хам имкон бор хали 4,5 та гурихда бахс давом етади плейй офф учун.
#40 dasic_98
2019-11-28 19:54:12
Пеп хам интервюни йорворипдида
Ха енди Жозени ашаддий ракибида ))
#39 dasic_98
2019-11-28 19:51:04
Gvardiola: "Oltin to'p"ni avval Messiga berishidi, so'ng VARda ko'rib chiqib, van Deykka berishadi.
#38 Real_2002
2019-11-28 19:41:33
лекин Сулщер ёшларга имкон беришини айтиб утди.
#37 Real_2002
2019-11-28 19:39:04
бир соатлардан кейин Астана-Мю бахси бошланади.
#36 Abutolib
2019-11-28 19:30:15
Mani shaxsiy fikrim. Hozirgi kunda Realga rarur oyinchlar himoyada Ruben Diyash. Yarim himoyada Van Dabek. Hujimda Mbappe Holland. Shu tortalasi bosa yetadi. Realga umuman Pogba shart emas Pogbani pulga Mbappeni olishga harakat qilish kerak...
2019-11-28 19:20:43
#33 Хаа Темболе Облакка кадади.
#34 Abutolib
2019-11-28 19:20:21
Hozrgi kunda Realni hatolari asosan himoyada bolyapti Ramosni ham yoshi otti sheklli kop qovun tushryapti Zidan himoya ustida ishlasa zor bolardi...
#33 dasic_98
2019-11-28 19:16:52
Дибала яна пик формага кирип борияпди
Бола бешора бир сонип йонди яна
Голнийам йорворди Облакга
2019-11-28 19:06:21
Svetti yooq!!!
Innovatsiya, Uzkosmos, City-mity Nest-One
Oldin, svetti yoq.
2019-11-28 19:00:28
Bobojonov ha mayli bu meni fikrim
#30 Bobojonov
2019-11-28 18:56:24
#19 bowqalar darvozaga tepadi zarbani Wass topni jarima maydoniga uzatdi. Zarba bn navesni farqi bordir.
2019-11-28 18:53:40
Lekin Shtrafnoylardan bita ham gol urisholmiyabdi
2019-11-28 18:51:52
#25 Galatasaray bilan birinchi o'yin bilan solishtirganda uzoqdan berilyotgan zarbalarda ancha o'zgarish bor ancha zarbalarni aniqligi foizini oshirishgan...
2019-11-28 18:47:37
Lukaku faoliyatidagi 250 golini uribdi 25 yoshda super natija hali 30 yoshgacha 500 tadan o'tkazsa bo'ladi...Zo'r xujumchiyu lekin futbol tushunchasi Realda o'ynashga pastlik qiladimi deymanda...Ko'ramiz Konte qanchalik kuchaytirarkan...
2019-11-28 18:43:07
Valverde Kazemiro Kroos

Zidan bularni o'yinini ochib yubordi zo'r formaga olib kirdi...Modrich ham zo'r formada yozda Modrich va Xamesni sotishini inobatga olsak Pogba va Edegorni olishsa Modrich va Xamesni o'rni bilinmaydi hozir bu ikkisidan Pogba va Edegor kuchli...Iskoni ham sotib Sebalyosni qaytarish kerak lekin Zidan Iskoni Sebalyosdan ustun biladi shunga Iskoni olib qolsa kerak...

Erikseni Realga keragi yo'q chunki Tottenxemda ham yaxshi o'yniyotgani yo'q...

De Beek qaysi jamoaga o'tar ekan...Yoki Peres Realga olib kelmoqchimikan Zidan esa Pogbani istaydi...

Ximoyada Diashni xujumda esa Mbappeni olishi kerak...

Hollandni sotib olib ijaraga berish kerak...
2019-11-28 18:38:34
Avval jarima maydoni tawqarisidan juda kam tepilardi. Hozir unday emas Kroos, Kazemiro, Valverde, Modrich bular imkoniyat böldi deganda uzoqdan zarba beraveryapti va töğri qilyapti. Zarbani kuchi va aniqligi ham ancha ösgan.
2019-11-28 18:34:03
Arnold Sancholarni statistikasi qanaqa ekan