O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-12-01 10:31:01
#142 20 emas 29 mavsum
2019-11-30 22:08:02
Mana liverpuldek shonli jamoa 20 mavsumdirki apl chempionligi, 10 mavsum davomida chempionlar ligasi golibligisiz mavsumlarni davom ettirdi
Lekin xech qachon muxlislar qollab quvvatlashidan maxrum bolmadi ular livermulni osha gollarsiz omadsiz davrlardaxam oz jamoasini sevishdi va qollab quvvatlashdi
2019-11-30 22:03:55
Togri azar tushgan oyinlarda shahsan men realning oyinida anchayin joziba koryapman
Futbolning jozibasi faqat gollar va sovrinlar bilan olchanmaydi
2019-11-30 20:50:55
#110 Shams77_Ronaldo88

PSJ dan keyin Zidanni kuchini aniq bilmadik PSJ öynolmadi. Endi Klasikoda köramiz deganimda.
Erkak bölib tan olishniyam örganing deyuvding.

Sen ham erkak bölib tan ol Azar yaxshi öynadiyu PSJ ga qarshi.
#139 Ilyos401
2019-11-30 19:56:43
#138 o'zi to'g'ri baxs yuritishni bilasizmi? Salga jirillabketasiz shuning uchun oshiqcha yozishibbo'lmaydi siz blan. Ayol payol erkak bo'linglar nimasi? Komentlarimni xarbirida xurmatingizni joyiga qo'yib gapirdim shekilik.
Endi tortishishni keragi yo'q siz blan baribir o'z fikirizda qat'iy qolasiz to'g'ri yoki xatoligi Gitara!
Qo'ydim o'sha Azargayam Statistikasigayam. Men endi o'yinidan baxra olaman. Bu borada baxslashish befoyda ekan siz blan.
2019-11-30 19:50:32
Xo'sh Azar muhim o'yinlarda nechta gol urdi nechta pas berdi...Xo'sh Azar odiy jamoalarga qarshi nechta gol urdi nechta pas berdi...Azarni Statistika qanday futbolchiligini ko'rsatib turibdiku...Azar haqida mavsum oxirigacha gapirmaslika sizlar bn kelishgandim yana o'zlaring gapirishimga majbur qilyabszlar o'zlaring xafa qilib qo'yishimga sabab bo'lib yana ayolarga o'xshab chaynalasizlar meni ayblayszlar...Erkak bo'linglar...

Ispaniyada Barsa Atletiko Sevilyaga qarshi Azarni kuchiga baho beramiz Chlda esa Liverpul Bavariya Sity Dordmund Yuve Ayaks Inter Chelsi Tottenxem lar bn o'yinda Azarga baho beramiz...Men yamon gap aytmiyabmanku o'zlaring meni yamon ko'rsanglar menda emasku ayb o'z shaxsiy fikrimni aytyabman xolos endi sizlarni fikringlar boshqachadeb o'z fikrimdan vos kechmimanku jonga tegdilaring chaynalib...Yamon ko'rsanglar majbur emaszlar yozishga...
#137 Ilyos401
2019-11-30 19:44:18
#135, eee poydasi yo'q! Baribir CHL pley off larixam borku keyin...
2019-11-30 19:41:47
Har bir oyinchi haqida fikr bildiringlar ozaro suhbat qilib faqat birovni yomonlab saytda Nima foyda.oyin haqida gaplashish eng yaxshi komment boladi
2019-11-30 19:41:10
Nma bo'ldi shunday qilib? Azarni ko'rish Klassikoga qoldirildimi? )))
#134 Ilyos401
2019-11-30 19:39:54
City chempionlikdan umidini uzsayam bo'laveradi...deyma nuuuuuu lekin birnarsa debo'medida!
2019-11-30 19:39:37
Shu Zidan Benzemani zaxiraga olishga qo'rqadimi nima balo. Yangi futbolchi Yovich ni hech bo'lmasa 70-75 daqiqadan tushirsa Benzema o'rniga osmon uzilib yerga tushmasdi ! Ko'rinib turiptiku Benzima ni kuchi 70 daqiqaga yetyapti xolos..
#132 Abrorbek_7
2019-11-30 19:39:20
G'alaba muborak Hammaga.Judayam qiyin o'yin bo'ldi Beylni umuman qaydnomaga ham kiritmaslik kere tezroq ketsa o'zigayam Realgayam foyda bo'lardi
2019-11-30 19:32:52
#126 samimiy tartibli post uchun rahmet.
2019-11-30 19:30:27
Siti 1:1 Nyukasl Tvardiolaga nima bölyapti Hala Chelsi
2019-11-30 19:30:19
Shams degan bola 1 ta butun saytga qarwi turmoqchi kor odamxam bildi bu ptinda xozirgi realda eng kuchli figura azar ekanligini
Bir joying qisib azarga negativ fikir bildirma endi
Ana tanqid kiladigan oyinchilar jamoada bor taqqol beyl masalan nima desang oshanga de
Real uchun eng kop mexnat kilayotgan azarga aytilayotgan tanqidlaring mani adabimni buzvotti
2019-11-30 19:28:33
жигиттер! Ман #118 га Like босаман
#127 killer7
2019-11-30 19:28:32
#124 113 орнига 133 босилиб кетибди)))
#126 toirjon
2019-11-30 19:28:25
Salom dostlar. Fudboldan tashqari bir fikr yozmiqchiman oldinlari yani 3 4 yildan beri shu saytdagi kop fikrlarni oqib odam rosti xam futboldam xam suxbatdan zavq olardi( u paytda faqat oqirdim) saytdagilarni bir biriga xurmati yuqori balansda edi afsuski xozir bu narsa yoqolib borayapti. Xozir saytga kirib ayrim kamentlarni oqib odamni kongli ayniydi xayotda ozi xech narsani qoillatib bajarib qoymaydiyu lekin aqllilik qilib jonga teydi. Kim xaqida gap ketayotganini bilgan bildi. Sizlar bilan shu sayt orqali oz bolsa xam suxbatlashganim uchun raxmat azizlar. Iloyim yaxshi kunlarda gaplashish nasib qilsin. Gaplarim uchun aybga buyurmaysizlar
#125 killer7
2019-11-30 19:27:24
Азар менимша хеш кимга хеш нимани исботлашга мажбурмас.
2019-11-30 19:26:46
#121 hali 133-kamentariya yozilmadi wekilli yo kelajakni baworat qilib kulyapsimi
#123 killer7
2019-11-30 19:25:43
#113 XD
2019-11-30 19:25:38
#119+++++
#121 killer7
2019-11-30 19:25:16
#133 ХD
2019-11-30 19:25:09
Endi Madridni bowqa klubiga muxlislik... Vaqtinchalikka..
2019-11-30 19:25:02
Azarni har turda ko'raverarkanmizda )))

Mabodo Klassikodayam yaxshi va sifatli o'ynab biz maxtasak kiyn yana Azarni Madrid derbisida ko'ramiz desangiz kerak )
#118 Ilyos401
2019-11-30 19:23:44
Shams xafa bo'lmang xurmatiz bor! Prosta xalixam o'sha o'shasiz. Men xaqman, Meniki to'g'ri! Yo'q, ba'zida xatolik ketsa bu fikirim xato ekan desangiz xechnarsa yo'qotmaysiz qaytanga xurmat topasiz MARD bo'lib tan olganiz uchun.
Sizga Azarni o'yini chiqib ochilibketgandan shu sporda yutqazmaganiz abzalmi? Kechdim o'sha spordan. Qo'ying endi Azarni yaxshi niyyat qilaylik!
Ps: uzur endi azarchikan deb o'ylamelar akalar.)
#117 dasic_98
2019-11-30 19:22:42
Шу Сити Чл га кучини асравотдими дийманда
#116 dasic_98
2019-11-30 19:21:24
Роналу Дибалани сойасида колип кетди ) ана болмаса ))
( фикр еркинлиги манга карши шикманглар )
2019-11-30 19:21:07
Modrich namuncha lanch blya, to'pni o'zida ushlab turomey rosa xatolar qildi..
#114 Bobojonov