O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#15 Shohnur_7
2020-11-21 08:29:58
Tottenham ManCity o‘yinida Tottenham ishonchli g‘alaba qilsa kerak Atletiko ham shu negadir(Bavariya bilan o‘yinni 2si bo‘ladigandek tuyilvoti)
#14 Shohnur_7
2020-11-21 08:27:28
Faqat bugun Vilyarealga 2ta urib qo‘ysa vohima qib tashamaylik iltimos birinchidan hujumchi markaziy ikkinchidan bu Vilyareal


Keyin afsuski Kazemiro o‘ynamagan o‘yinlarda Real... mayli o‘yin o‘tsinchi
#13 Shohnur_7
2020-11-21 08:24:11
#10 Fantastik kinolarga qiziqmiman
2020-11-21 07:37:19
Assalomu alaykum
Bugun Villareal bilan o‘yinda asosiy tarkibda
Kurtua Mendy Varan Nacho Karvaxal Modrich Kroos Edegor Azar Mariano Rodrigo
2020-11-21 07:32:49
Bugun faollashamiz yaqinlar. Ikkita muhim õyin. Agar Real Villarreal yutsa Barca Atletico õyinidagi har qanaqa hisob Real foydasiga bõladi
#10 Temur_40
2020-11-21 00:17:55
#9 Meni taylab ketyapsanmi? degandagi vaziyatku! Enasini kisay sensiz hayot yo'q ((( deba? Kechalari..

Benzemani oyog'iga tikon kirganmidi? Hali Inter bilan o'yinda KATTA SAHNAGA chiqadi. Kecha mani sindi degan voy mani ukatoylariiim)) yoki mazzami silaga mazzami dermikan. Yo salamaleykum! Valekumsalam debmi.

итогдали...
2020-11-20 23:06:30
Ronaldo borligida Zidan bechora kechalari uxlolmagan bo‘lsa kerak Benzemaga sharoit qilib berolmayapman deb)))
2020-11-20 23:05:09
#3 Zidan Babayanni o‘ziku unga baribir o‘ziga yoqqan o‘yinchilari tashidi
Esizda bo‘lsa BarussiyaM bilan o‘yinda Benzema Mendiga Vinisusga pas berma degan edi inkor qilinmadi
Bu nimasi endi?
Boshqa murabbiy bo‘lsa shunaqa gapirgani uchun zahiraga 3 4 oyga mixlab tashirdi ayniqsa Mour bo‘lsa Yovichni o‘yini chiqmasa ham 2 oyda 5ta gol ursa ham chiqarmasdi 2 oysiz zahiradan
#7 JR_10
2020-11-20 22:47:51
“Tirik”lardan kim qoldi uzi?
2020-11-20 22:19:05
Шуннай уйинчини хор қиляпти Зидан.Хали касрига қолиб бесоврин қолип кетмаса бугани Реал
2020-11-20 22:18:14
Зидан қурқяптими дейман уғилчасини захирага тиқиб қуйишдан.Шунга ковид деб бахона чиқарли
2020-11-20 22:11:35
Exxx yovich sendan katalari xam o'tkiza olmagan benza golni zaxiraga


tuzalib ketgin
2020-11-20 22:10:23
Shohnur_7 18:22:310#18Maydonga tushsa o‘yini chiqadida umuman tushurmidiku




Bundan oldingi mavsumlardaIskoga yetarlik o'yin amaliyoti berib kelgan Zidan Iskoni o'zida bo'lsa kerak semrib ketdi Solari xam shu vazin borasida janjalashib qolgandi isko bilan o'zini ko'rsatish uchun mashg'ulot xam bo'laveradi
2020-11-20 21:15:06
Zidan buni termada super o‘ynaganini ko‘rib hammasi bosti bosti bo‘lguncha yolg‘ondan COVID demadimikina Benzemani yana tashasam hamma janjal qivormasin deb))))))))))
2020-11-20 21:12:20
Dunyoni toxtating men tushib qolay deydigan joyiku... )))

Afsus terma jamoada 3 ta goldan song ruxlanib Realdayam gollar urishni boshlashiga umid qilgandim